Dagen innan dagen

Kopierat från min första blogg: onsdag, mars 15, 2006

Jaha, då är det städ-dags. Blä, tråkigt. Ska ju ha födelsedagsfest för släkten imorgon så jag måste städa och baka lite. Baka är ju skoj, städa är ju inte skoj...

Och hur ska vi få plats? 10-12 personer i våran en och en halva? Det är knappt att vi får plats med våra möbler... Hehe, men det har fungerat innan så det funkar säkert jättebra imorgon också.

Här kommer dagens bild; 2 bilder på mammas gamla 70-talsklänningar. De är skitfräcka, men ack så korta.
70-tal
Foto: Youssi

Kommentarer
Postat av: Anna Krimskrams

(Kopierat från min första blogg: 15 mars, 2006 10:03)

Vilka klänningar! Kan du inte ha dem med jeans under? De var så himla fina att det vore synd att inte använda dem. Den prickiga älskar jag!

Postat av: Youssi

(Kopierat från min första blogg: 15 mars, 2006 10:48)

Klänningarna är riktigt härliga. :) Kanske kan jag ha dem i sommar tillsammans med ett par svarta lite tjockare strumpbyxor också. Men den gula hade säkert passat bra ihop med jeans. Tack för tipset.

2006-03-17 @ 08:27:36
URL: http://youssi.blogg.se
Postat av: Annie

(Kopierat från min första blogg: 15 mars, 2006 11:30)

Älskar den blå, riktigt söt och lite sailor. Den gula är ju underbar på sommaren. Jag tycker inte de ser så korta ut men känner du det kan du ju ta ett par tights under!

2006-03-17 @ 08:29:39
URL: http://annieuttberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback