Lovely symaskin!

Jag skäms... Jag har fortfarande inte kommit igång med att sy väskorna som jag tänkte sy innan sommaren. Tiden bara försvinner, rinner bort tillsammans med allt annat man tänkt göra. 

Jag har dock påbörjat arbetet med kjolen. Har bara volangen kvar att sy på den. Men det tråkiga är att jag och min kära sambo inte har så mycket space i lägenheten. "The lovely symaskin" måste packas upp när jag ska sy och packas ner när jag är klar för dagen. Urtråkigt! Hade varit härligt med ett helt eget rum för symaskinen och mina andra galna intressen. Men det kanske kommer i framtiden.

I alla fall, jag har lagt in mina kreationer på en annan sida som heter "Sysidan". Där kan man se vad jag har hittat på:
Youssis Album

Kul är det!

Kommentarer
Postat av: Susan

Självklart får du länka till mig! :D
Appropå symaskin....en sådan fick jag i julklapp...rena skämtet. Jag vet knappt vart tråden ska gå! Så du kan ju tänka dig hur fort den åkte tillbaka till köparen. ;)/Kramar

2006-05-24 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback