Mupp På Jobb

Första veckan jag jobbade på mitt nya jobb, Mattssons Foto, så skulle det fotograferas en ny bild till deras hemsida. Men man glömde bort att berätta detta för de anställda och jag fick veta samma dag på morgonen att detta skulle ske.

Naturligtvis hade jag just den dagen tagit på mig min rosa- och lilablommiga kjol och mina nyinköpta stövlar med päls och tofsar! Alla andra hade jeans eller svarta byxor... Och eftersom jag är kort så fick jag ju stå längst fram... Alltså ser jag ut som en liten mupp bredvid de andra som ser väldigt seriösa ut i sina jeans och mörka byxor! Och denna bild ligger nu uppe på deras hemsida... hahahaha

Dessutom har jag en alldeles för stor skjorta på mig (de hade inga mindre just då) och mitt huvud ser väldigt litet ut. Mupp!!

mattssons
Foto: Mattssons Foto


Kommentarer
Postat av: Susan

Inte visste jag att du och Muppen var så nära besläktade ;)

2006-11-24 @ 09:53:46
Postat av: Anonym

Men Sliten då... *suckar*

2006-11-24 @ 17:44:46
Postat av: Fia

Oj, glömde bort att skriva namn.

2006-11-24 @ 17:45:23
Postat av: Youssi

hahahaha, ja, muppar är vi allihopa, allihopa, allihopa, allihopa. Jag med och du med... "sjungande"

2006-11-25 @ 22:21:33
Postat av: Fia

Vill också sjunga.

Fader Abraham, Fader Abraham. Fyra söner hade Abraham. Och de åt och drack och de drack och åt...

... men varför gjorde de så här? (höger hand, vänster hand....osv)


(Från Anders och Måns om det är någon som blir gnällig om "copyright")

2006-11-26 @ 01:38:44
Postat av: Youssi

Jag med!

"Hmmm-mannen kom och ville inte gå hem!"

2006-11-26 @ 10:38:26
Postat av: Eeeemmmmaaaa

Fick hem ett reklamblad från Mattsons Foto och såg bilden där först!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback