Lite Om Mig

Fick detta i ett mail från min mamma. Fyllde i lite om mig själv.  Tyckte det var lite roligt så jag lägger ut det här. Enjoy!

1. Vad är klockan?

10.13


2. Ditt namn som det står på födelseattesten (personbeviset)

Johanna Maria


3. Smeknamn:

Hanna (av pojkvännen), Josi (av mamma och plastpappa) och Sliten (av bästa kompisen)


4. Piercings:

Tungan


5. Ögonfärg:

Blågrå


6. Födelseplats:

Göteborg


7. Favoritmat:

Åhh så många att välja mellan... men plankstek är absolut en favvis, taco är en annan, nåt gott kött i creme fraiche-sås med potatisklyftor är smaskens. Grillat är också underbart! Kan rabbla upp hur mycket som helst. :)


8. Någonsin varit I Kalifornien?

Nej


9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?

Nej


10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?

Jadå


11. Varit med I någon bilolycka?

Nej


12. Krutonger eller baconbitar?

Baconbitar


13. Favoritdag på veckan:

Fredag (då är det snart helg!)


14. Favoritrestaurang:

Just nu är det El Patio. Jättegod och billig 3-rättersmeny.


15. Favoritsport att titta på:

Ishockey


16.Favoritdrink:

Red Bull Vodca


18. Favoritglass:

Just nu är det Carte d´or Jordgubb


19: Walt Disney eller Warner Bros:

Walt Disney


20. Favorit-snabbmatsrestaurang:

Pizza Lazio (pizzor & sallader) och Chaplins (kebab-ställe)


21. Vilken färg har din sovrumstapet?

Gul-orange med vitt i, skum.


22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?

Klarade på första försöket.


23. Vem fick du ditt förra mail ifrån:

Ägaren till Lack&Lugg, som jag gjort hemsidan till.


24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?

Ingen. Hade aldrig gjort det.


25. Vad gör du oftast när du är uttråkad?

Surfar på Internet eller slötittar på tv.


26. När går du och lägger dig?

Oftast vid midnatt


27. Vem kommer att svara på detta e-mail först?

Vet inte.


28. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara?

Vet inte.


29. Vilket tv-program missar du inte?

Har inget speciellt som jag tittar på just nu. Men annars vill jag gärna se Americas Top Model när det går på tv, och Prison Break.


30. Senaste person du gick ut och åt middag med?

Sambon och sambons bror med flickvän. På El Patio.


31. Ford eller Chevrolet?

Chevrolet. Ballt!


32. Vad lyssnar du på just nu?

Radio


33. Vilken är din favoritfärg?

Blå och rosa.


34. Hav eller flod?

Havet!


35. Hur många tatueringar har du?

Ingen. Har dock funderat på att tatuera en dansande Snoopy, men det har inte blivit av än.


36. Har du någon gång kört slut på bensinen?

Nej, inte än.


37. Katter eller hundar?

Katter... och hundar. Men mest katt tror jag.


38. Klockslaget när du blev färdig med detta?

11.19 (gjorde detta på jobb så det var lite störningar emellanåt)


Kommentarer
Postat av: Susan

10:13 känner vi igen. Vilket sammanträffande ;)

2006-08-06 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback