Dags För Julbak!

Då är det dags! Idag är jag ledig från jobb och det är sedan en tid tillbaka inplanerat att det ska bakas hemma hos mamma. Jättemysigt! :) Mina två systrar ska också komma dit och vi ska baka pepparkakor, lussebullar och förhoppningsvis också lite knäck eller kola. Mums!

Förra året bakade jag hemma helt alena och det var inte så skoj. Det blev ju förstås väldigt gott men mitt enda sällskap var radion. Sambon satt inne vid datorn och kom bara ut för att smaka. :)

Här kommer en bild från förra årets bak.

julbak1
Foto & montage: Youssi

Kommentarer
Postat av: Nova

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback