Utmaning nr 3 :)

Blev också utmanad av Deeana att skriva ner roliga kommentarer som jag har fått angående mina outfits under åren som gått. Jag kom på några stycken halvroliga.


När jag gick i gymnasiet så hade jag väldigt varierande klädstilar och hårstilar. Jag hade bland annat ett par knähöga stövlar som jag blev trött på och klistrade därför på vit päls över hela stövlarna. Dessa hade jag sedan på mig i skolan. En dag när jag kom gående i korridoren hör jag en kille säga rätt högt:

”Har du varit i nordpolen och dödat en isbjörn eller!?”

Jag hade även väldigt kort hår ett tag i gymnasiet. Jag hade nämligen färgat det svart och när det växte ut så blev det väldigt fult. Så därför klippte jag av det helt. Hade väl sådär 2-3 cm kort hår. Jag experimenterade mycket med håret, hade olika färger, olika frisyrer och måste ha sett väldigt skum ut många gånger. I alla fall så sommarjobbade jag på Barsebäcksverket den sommaren och hade bland annat håret i ”spikes”, tre stora taggar (som en mohikanfrisyr fast tre spikes på rad), helt platt hår, blonderat hår, lite rosa hår osv. Året därefter sommarjobbade jag också på Barsebäcksverket och när alla sommarjobbarna satt i matsalen första dagen (typ upprop) så satt jag och pratade med en kille. Efter en stund säger han:

”Är det inte du med håret förra sommaren?”

Jag har även fått många kommentarer angående min handväska som är ko-mönstrad. Ni kan ju bara tänka er vad folk säger.

”Har du slaktat en ko va?”

”Ska du inte mjölka kossan?”

Och så vidare…

bag6
Foto & montage: Youssi

Kommentarer
Postat av: Deeana

hahah folk är bra konstiga. eller så är det vi...

Postat av: Fia

Din gröna mössa...

2006-10-07 @ 02:21:03
Postat av: Susan

Jag hade tänkt mig att kommentera din självlysande, stickade, gröna mössa men ser att Fia redan hunnit före mig ;)

2006-10-07 @ 12:26:38
Postat av: Youssi

Hahaha! Ja den gröna sköna mössan var ju het ett tag också :) Synd att jag slängde den ju... mohahaha

2006-10-08 @ 10:41:53
Postat av: kattis

Haha tänk vad man kan få för roliga kommentarer :P

2006-10-10 @ 17:38:32
URL: http://www.katrine.webblogg.se
Postat av: Emma

Haha, koväskan. Men du snoris, nu har jag skaffat en blogg!! Pusspuss.

2006-10-14 @ 22:45:20
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback